J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

natanael!

Publicerad 2009-05-28 17:14:37 i Allmänt

visst är det ett fint namn!? så bra, perfekt. det är sött, lätt, fint, låter bra. vad kan man mer säja? behövs det säjas något mer? natanael.
igår kom det, mitt moppekort! pappa kom med ett litet kuvert, nu är det här sa jag stolt och langade fram det litte gröna. inte så fint, men oj så betydelsefullt. dom kanske har tänkt till lite där, att allt här i världen inte behöver vara snyggt för att betyda något. för så är det ju! tänkt när man var liten då kunde man inte bli ihop med någon som inte såg bra ut. alla var tvugna att se tipp topp ut. nu på senart tid har jag insett att det inte är något vidare motto att gå efter. man kan bli älskad även fast man inte är så moderiktigt snygg. men om man är kär/älskar någon då tror jag att man tycker den personen är snygg. fattar ni? snyggheten växer i takt med kärleken, typ. summan av kardemumman: även jag kanske har lite hopp om kärlek. ^^ det tror jag, annars skulle jag nog inte se ut som jag gör. fast ibland orkar man bara inte bry sig.

igår bakade jag napoleon-bakelse. de blev jättegoda! synd att dom inte var större...
vi har på friendsmöte i tisdags. då frågade Therese om vi vill gå hem till henne och käka rabarberpaj. kan man säja nej till något sånt?! vi knatade hem till henne. oj! vad fint hus hon har! helt underbart. i nivå med Natanael. ^^ det kändes som det aldrig tog slut. vi satt ute, ( fint väder ! ) vi pratade lite om ditt och datt. Therese nänmde hur mkt tomt de hade till huset. kommer inte ihåg, men det var MKT. då fällde jag en så brilliant komentar. ´´var har ni dom nånstans?´´ hur dum får man bli på en skala? ´´´runt huset´´ sa T. medans skratt-salvorna haglade. det var nog det bästa mötet hittills. himmla kul hade vi! tycker jag iallafall...

ikväll ska jag träna. förhoppningsvis ska vi få overallerna nu oxå. vi får hoppas på det, för jag vill ha min!                                puss och hej då//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela