J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

mkt lyckad dag i bullshitcity

Publicerad 2009-05-13 20:49:22 i Allmänt

för er som inte vet, idag har jag varit i stockholm. det var en Friends grej.. vilket fall, det var JÄTTEKUL !
jag träfade Kim, han från made in sweden. såååå otroligt söt! jag fick singeln och signaturen, OMG vad söt han är. sedan sjöng han, janet, Pauline och star pilotes. super! sedan kom djurmannen in, med en orm. trodde hjärtat skulle stanna ett tag.
vi gjorde massa andra roliga saker oxå. bland annat så splade vi bandy, haha det var KUL. vi fick asballa tröjor (!) det stod: en riktig mjukis! och så kramade vi djurgårds kaninen. vi stod och spelade fotbollsspel, då kom han gående så jag sprang fram och kramade honom. och gap-flabbade! oj, vad jag skrattade. sedan gick jag och ställde mig vid spelet igen. då kom han och överföll mig, totalt. han kramdes och pussades och det var jättemysigt. ( på ett kul sätt ) vi fick inget kort, men sedan träffade vi två andra figurer, en ko och en krokodil. dom tog vi kort med. och vi åkte slänggunga. det ni! kan man använda något annat ord än kul?! 
jag orkar inte skriva mer, men summan av kardemumman är: jag har haft JÄTTEKUL! pussar och kramar! //H



 De underbara, de betydellsefull, de dör bara för att åter växa sig starka och bli så där fina och underbara igen. Blommor kallas de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela