J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ingen sover när jag är vaken.

Publicerad 2009-05-30 10:04:07 i Allmänt

klockan är snart 10.00 och jag letar runt lite efter mopeder på internet. har hittat några... vi får se vi får se..... ^^
igår hjälpte jag pappa med poolen. vi la i en duk och sedan på med stenmjöl. när vi började kratta ut mjölet, upptäckte vi att det var på tok för mkt mjöl i. inte kul! jag började gräva ut massa, och lyckades sträcka mig. typ bakom och bredvid skuldran. aj aj. men nu märker jag inget alls. bra va? ( det här blir nog det tråkigaste inlägget på läääänge! )
vi åt jordgubbar oxå! mumma! sedan spelade Fredde och jag hästmonopol. kul! fast jag gav upp, inte kul när man är bankrutt och kliver fel jämt och får stå över för att det är `` så kul på polluxshopen``!  haha NOT
nu ska vi äta frulle. hej då //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela