J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

vemdalen-måndag

Publicerad 2009-03-09 19:26:33 i Allmänt

idag har vi åkt skidor..  och köpt en moikan  till min hjälm, asball! alla för utom jag vaknade av en unge som sprang runt på övervångingen. nu kollar vi på 2½ man. det är tråkigt!! men men, det här inlägget blit inte häller så kul. fredde åkte snowboard lite på eftermiddagen och då gjorde poo och jag en 180!! haha, eller vi hann inte riktigt göra klart förens vi nuddade marken. men vi gjorde det, typ. ímorgon då jävlar! haha, vi äger. nu vill jag göra.... ja, om jag det visste. vi ska åka iscart ngn. kul! och inte för att glömma, lina och jag ska åka längdskidor..
ps. vi tog massa bilder idag, kanske kommer...

pussar //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela