J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

LOL i tv- soffan

Publicerad 2009-03-30 22:29:17 i Allmänt

fredde och jag kan skratta åt allting i princip. ibland har vi skratt dagar och ibland har vi inte skratt dagar. idag var det en skratt dag. haha! det började vid matbordet. vi åt vofflor till efterrätt. kommer inte ihåg vad som var så kul, men något var det. tror det började med att jag fick ett mindre utbrott på en viss person. (AAAA! blir galen!!) jag pratade lite högt och pekade lite hit och lite dit. sadan sa mamma något passade, som var kul. och brevid mig låg det en ballman-bok, mamma skratade en hel del, vilket i sin tur ledde till ett mindre skrattanfall för oss alla tre. (pappa var inte inne, som tur var..)
när vi satt i soffan och kolla på tv, det var då det roliga började. kan inte sätta fingret på vad som var kul, tyvärr. eller det är kanske det som är grejjen. zappade runt lite och hamnade på ettan. packat och klart. först var dom i New York, Fredde var mäkta imponerad. sedan skulle han till Gotiska Sandön eller nåt sånt hette det. Fredde:
- och vad ska du göra där?!    han sa att det inte fanns så mkt att göra, om ni fattar.. typ ingenting, man fick bara gå. Jag:
- ååh vad härligt. där skulle jag vilja bo! ni var inte där så ni fattar inte grejjen, eller? jag tycker det skullle va skönt att bara komma bort ibland. till ett lungt ställe, där man inte kan bli störd av något annat än naturen. låter det lite knäppt? men jag menat ju inte hela tiden, bara nån gång då och då. sedan kommenterade vi mitt val av kanal, ettan. jag har fortfarande kvar skrattgroparna. ^^
jag har kommit på att jag är expert på att äta småsaker, gärna hela tiden. en ostbit, en kaka, en morot, nån macka, en bulle, en frukt, ni fattar. det är ju inte så bra kanske, men gott! så nu vet ni det.. ett inlägg fullt av onödigt vetande, igen. kan det bli bättre? pussar och go natt! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela