J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ja, nu vet jag inte alls längre...

Publicerad 2009-03-11 21:24:07 i Allmänt

alla som vet, ni vet. alla  sm inte vet, ni får reda på det med kk imorrn. jag är lite gråtfärdig, och alla bara skämtar om det... buhu. nej, men det kan nog vara kul.... ? vi har nu kollat klart på saw 4, var det inte 3.. den var bra kanske är fel ord, men jag har j sett den nu. lite ballt att man kan komma på idén, det är ju helt sjukt. manusförfattaren borde ju vara lite beng i skallen, to say so.
jag har ätit ballerina med färdigvispad grädde, det var gott. nu ska vi kolla på gangsters paradise. det blir nog kul..  oskar sitter och nördar, det är inte så kul som han tror. poo fnissar lite fint och jesper smider fin fina planer åt viktor. det kan nog bli en kul dag tomorro. då blir det en snabb morgon, vi måste packa, städa, åka skidor, diska,  åka bil.
och förresten, önska mig lycka till, för på fredag kommer jag vara trött och jag ska låtas vara smart. hjälp!!! nåja, jag har ju amanda och anton med mig. ´´Anton, josse och Amanda svarar bättre än dom andra.´´ haha, det blir nog skojj... eller?
ja hopp. vad ska man skriva då? gonatt antar jag. eller vem vet, det kanske kommer ett till inlägg så här på kvällskvisten.
pussar och kramar //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela