J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

bäst att gå till sängs..

Publicerad 2009-03-04 17:42:42 i Allmänt

nu har jag laddat upp samma bilder tre gånger. suck, och trots dom tre gångerna funkar f*n skapet inte! jag skulle lägga ut bilder på bdb, äntligen! tänkte jag. jag laddade upp bilderna på min sida, men då funka inte internet, sedan på mammas, men där funka inte internet häller, till sist laddades dom upp på min kära systers sida och här funkar internetet. men tror du på fullaste allvar att bilderna hade sparats då? tror du det? behöver jag ens skriva..

dom kommer nog tomorro.. då ska vi föresten göra premiär ute för i år på fotbollen. vi börjar med en match, mot valla. det ska bli kuul! länge sedan man var ute på en fotbolls plan. och sen på fredag är det rockbandy... (Hjälp!)


på söndag bär det av till Vamdalen! KUUUL!!!!!!! jag längtar, min danslärare sa att det var jättebra där uppe, så om ingen gör sig illa, blir sjuk eller ännu värre, smittar mig, då ska det nog gå bra.

vi kommer hem på torsdag och på fre. då ska vi på konfirmations läger. det ska bli urkul, men kommer jag vara trött eller kommer jag vara trött?!



Pössisar och goa kramar till ALLA!! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela