J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

för att lyckas ska man erkänna sina brister.

Publicerad 2009-06-01 18:07:26 i Allmänt

nä, hörne ni. va fan finns jag för? finns det någon mening med mitt liv? ska jag göra något som förändrar? ska jag hjälpa någon? rädda någon? eller tvärt om, ska jag skjuta skallen av alla jag inte tycker om? finns det någon mening med mitt liv?
jag tror att det finns en person för alla. någon. inte två, en enda person som fulländar någon annan. ni vet, som i Titaninc, eller så. jag tror att det finns en jing och en jang. för alla. det finns någon för alla. jag vill tro det. men då kom jag på att om en person slutar leta, eller bara inte vill, då är det ju en till som aldrig kommer hitta sin andra hälft. fattar ni vad jag menar? att om en inte vill då förstör den inte bara för sig själv utan för en till person här i världen. tänk då om min stora passion finns i typ långtbortistan och kanske inte får gifta sig med vem han vill. den kanske inte får åka ut och upptäcka världen och stöta på mig. den kanske måste stanna hemma och ta hand om vad det nu kan va som håller den borta från mig. tänk om det är så. det betyder att jag inte kommer hitta riktig kärlek, någonsin. vad tråkigt. jag är rädd för en sak. en sak är jag rädd för. jag är rädd för att jag inte ska bli älskad. tänk om man går hela livet och inte får känna att någon älskar en. ok, jag har en grej till jag är rädd för. att inte kunna älska någon. att inte vara kär, det är ju den bästa känslan som finns. att känna sig riktigt riktigt kär. eller den bästa känslan är väl ientligen om man är kär och man får sina känslor besvarade. men jag är rädd för att inte bli älskad. mm, det är jag.    men man kan inte tvinga folk till något. det kan man inte. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela