J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu är jag här igen!

Publicerad 2009-07-11 23:26:20 i Allmänt

vi hade inget nätverk i stugan, därav bristen på bloggande. men nu är vi hemma, skönt. det har varit jättekul där, förutom vädret.. regn och blåst för det mesta. i måndags var vi på high chaparral, kul! haha, lite barnsligt, men absolut värt ett besök. vem vet det kanske blir fler!?^^ jag red på en sån där tjur. ni vet, en mekanisk. STORT garv! ! ! jag söööög. men kunde inte sluta skratta. först gick det sakta, allt var frid och fröjd. tänkte att om det inte blev svårare än så här så kunde man ju sitta ett tag, sen vett du! jahoooooooo, vad det gick undan. just när jag hade börjat slappna av lite oxå. klarade kanske tre sekunder eller nåt, sedan var det rätt ner på mattan som gällde! / jag skyller lite på att jag hade mjukisbyxor och det var därför jag inte fick någe grepp. / ( vadå? dålig förlorare, jag? nej nej nej. ) 

i tisdags var vi på lisseberg, kul som vanligt. fast det var mkt folk. nästa gång ska fredde och jag käka på voffelstugan. vi hade just smällt i oss lunchen och köpte lite dessert, glass! lissebergsstruten, en stor strut med tre kulor glass, mjukglass och jordgubbsås. snacka om mätt efter det! vilket fall, vi gick där med våra glassar och kolla på grejjerna när vi upptäckte voffelplejset. himla synd att vi redan hade käkat, annars skulle vi moffa vofflor! 
lisseberg är bra, det finns ju bergochdalbanor och sånt, men sen finns det ju massa annat skoj oxå. typ voffelhuset. och chokladhjul, spelhus, fina resturanger och så träffar man alltid folk man känner där! jo, det är sant. jag träffar altid någon där. i år var det min fd. pianolärare, det vill säja Freddes fiollärare. jag kände inte igen henne först, hon bara peka på fredde och ´´nej, men hej! det är ju du! ´´ tog ett par sekunder innan jag fatta... 

nu hinner jag inte skriva mer, jag måste packa tills ridlägret på måndag! KUL! men Fanny, om du läster detta så är det nog försent, men vad hände med lappen!? jag hittar inget mejl nånstans. hej på er alla! // H

ps. min mobil har säckat ihop totalt, den funkar inte och jag tror inte jag har någon att byta med häller. vilket fall så har jag inga nummer. det suger! ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela