J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hallå hela världen!

Publicerad 2009-07-28 10:39:12 i Allmänt

jag börjar med lördagen.. Mantorp is tha shit! så kuuuuul! kan inte sätta ord på vad som är så bra, men bra är det! helt otroligt hur mkt kraft man kan få fram ur några cylindrar, en kompressor, vad som nu finns på en motor. riktigt häftigt är vad det är. man fattar inte om man inte har varit där, så åk dit!

nu har jag varit här i Vrigstad i tre dagar, nedräkningen har börjat. Ne, skämt åsido. allt flyter, inga stora problem i den här delen av världen, hur gött som helst! vid frukosten slog det hillan att Ogge fyller 7 år om 100 veckor ungefär, och det betyder att det bara är ca 2 veckor kvar på lovet, det i sin tur blir.. PANIK! vad tog lovet vägen? jag har typ bara jobbat, eller så känns det iallafall. jag tänkte att jag skulle va med kompisar, sola bada hela lovet, men tydligen inte. fast åandra sidan så har det inte varit direkt sola och bada väder..

lyssnar på Kent, att jag inte har gjort det förrut! dom är BRA!!!! puss på det, nu ska jag facebooka och hålla ett öga på mina kära kusiner och alla möjliga ungar på gatan! ciao! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela