J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

viva la france?

Publicerad 2009-01-24 08:03:44 i Allmänt

idag ska vi åka. det ska bli jättekul! igår var mamma och jag på bio, allt flyter. det var ganska bra. nu vet jaf inte vad jag ska skriva för att det ska bli läsvärt... kanske om min syster och Alpinbutiken? ja, så får det bli. vi var inne hos roland för att värma våra nya fina pjäxor, inga problem. mamma och jag lämnade dom på värmning sedan åkte vi och hämta Fredde och när vi gick in i butiken så var det två familjer som skulle hyra skidor. då hade dom stält skidorna så dom lutade mot disken och pjäxorna stod ovanpå. det är ganska trångt där inne, entrén är inget undantag. jag gick först, inga problem. sen hör jag att något ramlar omkull, sen en sak till och sen hör jag ett krash. ( synd att ni inte hör ljudeffekterna ) när jag tittar bakåt så står fredde i en hög av skidor, stavar och pjäxor. hon hade rivit ner rubbet! det var inte kul alls! jag gick där ifrån... vet inte om det finns internet-café där borta så det kan hända att det inte blir nåt skrivet på ett tag. orkar inte släpa med mig dator... jag ska ta så många bilder som möjligt. vme vet några kanske kommer upp här. ;) nu ska jag packa klart, äta och sen där det av mot Arlanda. pussar och kramar //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela