J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vänner...

Publicerad 2009-01-11 20:14:34 i Allmänt

jag insåg just en grej, jag tycker väldigt mycket om mina vänner. tack för att ni underbara finns! (det är en som inte bör ta åt sig, tvärt om just nu) kollade lite bilder och läste några bloggar, då kom jag på det. Ni är guld värda! utan er... ingen aning. utan er finns helt enket inte. undra varför vi passar?  någon som har en fantasi om det? jag tror ju vad jag tror, men rätt som det regnar så byter jag åsikt. knepigt det där. vissar saker ska vi nog inte veta. som jag brukar säja till mig själv ´´ människan spår och Gud rår´´ stämmer så bra, man kan alltid relatera till Gud. låtsas att man är mormon.
´´ varför blev det en kemisk reaktion?´´ ´´ för att Gud vill det.´´ hur bra som helst. obs! funkar bara om man har en någo sånär skämtsam lärare, enligt pappa funkar det på alla. pappa är rolig, tycker alla andra, lite pinsam ibland. ´´ JOSEFINEN! ´´ på gårn i tjejrimmet, tillex. Guud vad det var pinsamt! jag överreagerade inte det minsta kan jag säja. stackars er som inte vet vad jag svamlar om, det är bäst om ni inte får reda på det. ni som vet vet. nu är det färdig med skrivandet för ikväll. see u! //H 
A. solar sig i höstsolen. pöss på dig daarling!
Amanda solar sig i höstljuset. Pöss på dig daarling. nu får  du representera alla mina underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela