J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mojsjön

Publicerad 2009-01-05 20:30:09 i Allmänt

tjo! jag har varit i Kungsbärget i helgen, utan dator... vi hade jättekul! backarna var ganska isiga och det var kallt! när vi vaknade i går var det -20! jag vaknade på golvet, hade trillat ner från sängen. (tur jag inte låg överst!) i går körde vi snöskoter, det var oxå jättekul. eller det var inte så jättekul för vi körde bara på sjön, men när man körde över snöhögarna, då var det kul. när det guppade. jag har varit på Källas Mack! Top that! det luktade motorolja ( I like!) och dom hade lite godis, glass, mjölk och färdig skalad potatis! ni kan ju tänka er själva, men trota allt detta konstiga så är det nog den ballaste mack jag har varit på, ever! Hel Mysigt. mina nya pjäxor är stört bra. dom sitter där dom ska, är sjuukt snygga, kort sagt jätteballa. jag har ett par fischer race skidor, sånna gul/gröna. skit fula, men jättebra! måste bara slipa upp dom innan Vemdalen... dom skidorna har jag haft i minst 3 år, dom är lite korta men jag har inte hjärta att byta dom. annars är det ju läge för det. kolla bara vilka fina skidor det finns! jag vill inte ha äkta twin tips, men med lite tip där bak vore bra. nya modet inom jibb-världen är klännig! jo, der är sant. och snyggt. att det ska va för stort, det är ju allmänt kännt, men att alla kläder är xxxxxxxxL det visste inte jag. vi såg en kille som hade en jacka med texten Gäfle Fristyle. ballt tänkte vi, han har nog lite skills på hoppa och snurra och greja. men icke sa nicke! han hoppade, thats it. och vi såg honom mer än en gång, så vi vet. Jag kan reila, det är inte bara tur. nybörjare, så det blir inga långa, svängiga saker, än. men det är jätteskul! kolla bilder på bdb. jag tog inte med kameran så ni får kolla på Paus sida, Lifeonmarss. det var hon vi var där med. Pappa var i Säfsen med några och det var ganska isigt där med sa han.
imorgon ska jag spela fotboll. Odencupen. har tjackat kyckling och potatissallad, mumma! jag frågade Stickan (tränare) hur mkt ma jag skulle ha med. till hela dagen, fick jag till svar. det är en nackdel med att vara borta så länge, man måste ha med så mkt mat, fast det blir alltid ändå över.. konstigt det där...
nu ska vi kolla på en film och doppa frukt i smält choklad, det är grejer det! Puss och gonatt! //Hultan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela