J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hello! 8/1

Publicerad 2009-01-08 23:02:31 i Allmänt

idag har mamma och jag haft picknick, inne! dom senaste dagarna när jag har vaknat har det varit strålande sol, men det är klart att när vi plandrade att grilla korv nere på sjön då är det + grader och moln! så vi tände fyr i kakelungnen och grillade här hemma. det gick bra, förutom att jag stängde spjället så det rök in... vi satt där, på en filt, i röken, drack varm choklad ut termos och myste. avundsjuk va? på eftermiddan plogade pappa och jag bana nere på sjön och sen körde vi Volvo tills mörkret la sig över Öljaren. det gick jättebra och jag är bra på att köra bil. så är det bara. eller bra och bra, men bättre än många andra i min ålder. vi får se om det kommer någon bild på våran fina rishög...
på kvällen red jag, det var jättekul och det gick nästan jättebra. undra varför dom har tideman på fille? någon som vet? nu sitter jag och dricker te och väntar på att morgondagen ska komma, då kommer käraste Amanda. tyvärr ser inte vädret ut att hålla för isbil, men har man tur så, eller Amanda kanske inte vill köra... jo, det tror jag. hur kan man inte vilja köra? det är lite svårt att få sladd, men när jag får det.. man kan jämföra det med att surfa. när man väl har en våg och glider på den. ungefär så är det att få til en riktigt bra sladd. man kan åka på en ett bra tag och när kurvan tar slut då åker plattan i mattan och så bär det av. jag kör inte så, men pappa kan.. ett ställe på banan är det två kurvor precis efter varann och om man får en bra sladd då kan man åka på det ända ut i nästa kurva och det är så man spar tid inom racing. ( Tror jag ) annars tar det en himla massa tid att sladda, det går ju en halv evighet innan alla fyra hjul är på rätt köl.
nu har jag tråkat ut dig länge nog, xoxo //Hultgren

Kommentarer

Postat av: Emma Jensen

Publicerad 2009-01-10 14:33:16

Hejsan sötnos!. Såg på amandas sida att du hade blogg så jag kollade in lite. Tänkte lägga till dig i " Bloggar jag följer " på min blogg, så att du vet :)

Hoppas du har det bra



-emmajensen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela