J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hallå världen!

Publicerad 2009-01-14 16:15:52 i Allmänt

igår tonade jag håret, brunt. det var meningen att det skulle bli slingor och täcka över utväxten, utväxten är täckt men hela håret är brunt. tyvärr. jaja, det blev way bättre än before. idag hade jag dans och jag var trött. det var kul, men jag är inte så pigg idag. Lena hade gjort en del korografi till So what. den kommer bli grym! vi ska spela in en danfilm, typ som en musikvideo. det kommer oxå bli hel ballt. har jag avslöjat mina tankar på epa eller A-traktor? om det nu blir så, jag vill!!!, så kommer det va så himla häftigt. lite löjligt och töntigt, precis som jag. passar som handen i handsken. jag har hört rykten om att det ska bli kallt i hälgen.. I Like, då kan man köra isbil, haha. (nörd) behöver ny kaross, ingen som har en 240 -84 kaross liggade? give me a call. ursäkta de enstaka engelska orden, men ibland passar inget annat helt enkelt. ikväll ska jag nog bada, om jag orkar och sova mkt! är i behov av sömn. bara 11 dagar kvar tills jag drar söderöver. kul kul kul! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela