J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

go with the flow

Publicerad 2009-01-11 19:26:24 i Allmänt

jossan hämta mig och vi åkte till Alpinbutiken för att hyra skidor. men dom öppna inte förens 11, klockan var 10.15. då åkte vi och hämta Linneá, åkte hem till Torssanders och hämta Linneás skidgrejor. sedan bar det av till Alpinbutiken igen. ´´nej, tyvärr Roland har tagit semester så vi har ingen uthyrning nu.´´ suck on that! ja, det är ett faktum, ibland ska man helt enkelt inte göra vissa saker. vem vet, om vi hade fått tag på skidor och börja åka, då kanske vi skulle bryta benen. 'ingen som vet, ingen som vet. ( försök fatta min tanke gång )
ivart fall, vi åkte hem till Jossan och kolla på film och fika matsäcken i soffan istället för vindskyddet vid backen. det var kul det med. Susanne kollade lite på nätet och det ska bli - grader till nästa helj ( stavning? ) enligt SMHI. då ska vi till stan och åka. det ska bli jättekul!  hoppas SMHI håller vad dom lovar. Annars tar jag med Jossan till Alperna, ska vi åka skidor så ska vi åka skidor. ;) på tal om Aplerna, snart åker vi! det ska bli såå kul! för dig som inte vet, pappa, jag och Fredde ska till France, Chamonix. fett skoj! Fredde och jag tävlar, fläst sniglar vinner, har inte kommit på pris än...
imorrn börjar skolan, delade känslor inför detta. den största delen av mig tycker det ska bli kul.
har du provat att äta det vita runt apelsinen? det är gott! Amandas påfund. <3

                                //hultan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela