J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

6/1

Publicerad 2009-01-06 19:23:06 i Allmänt

idag har jag spelat cup, det gick sisodär... den var i Odensbacken, första match var 9.00. så upp i ottan var det som gällde, men jag var inte så trött, peppar peppar. vi stod och vänta på bussen och när den kom ´´wow! en ny buss, vad bra, den gamla som var så trång.´´ tänkte jag.  jo, tjena! den här var om möjligt ännu mindre. vi fick precis plats, smock fullt! men finns det hjärte rum så finns det stjärterum! ;) jag fick ont i knäna, när vi spelade. stackars mig! så fort jag sätter mig ner och pausar så gör det ont, mamma tror det är någe med minisklarna, SUCK om det är så! fast ännu värre om det gäller korsbandet.. då blir jag ledsen='(
Fredde och pappa körde isbil på Öljaren idag! Fuskigt! dom glömde  att batteriet inte satt fast, så det hade krånlat en aning, annars hade det gått bra. när jag kom inanför dörren var pappa på väg ut. ´´nu ska jag svetsa ihop en batterilåda´´ sa han och tralla iväg. hoppas jag kan köra imorrn. alla som vill kolla på mig när jag kör bil, Öljaren imorgon. det var länge sedan jag körde med manuell, det ska bli kul att se om jag kommer ihåg någe sen sist. när vi var på väg hem i bussen idag pratade Stickan lite, ´´och så var det Hultgren oxå, nu får du säja till dom att ploga på sjön, så det blir någe.´´ redan fixat vettu´´ ´´ då kommer jag! ´´ ;) jag har aldrig sett Stickan köra folkrace, tror jag. det ska bli kul! ÅH jag längtar tills det blir -10 och stora snövallar på banan, då är det som roligast. kim får gärna vara där  oxå... <3


igår hade jag planerat min dag jättebra! jag skulle börja med att packa upp och städa mitt rum, sen skulle vi äta lunch, sen skulle jag till badhuset och biffa lite och till sist skulle hela familjen sitta i soffan och doppa frukt i smält choklad och kolla på film. när mamma kom in och jag frågade när vi skulle åka sa hon att vi skulle ut och gå i ´´det fina´´ vädret istället. F*n vad arg jag var! jag hade ju planerat hela dagen så det skulle bli skitbra! men nej då. nu ska vi hurta ute i friska luften. ´´det blir ju samma sak´´ sa mamma. skulle inte tro det va! om det var så lätt som att gå, då skulle jag redan ha triceps och biceps, och allt vad det nu heter, i överflöd. ´´har du bestämt med någon att du ska dit eller?´´ frågade min kära lilla mor. ´´ MIG SJÄLV!!´´ jag var inställd på det.
jag var inte arg på mamma hela dagen, men en liten stund, så hon visste om det. hon sabbade ju min dag! då får man vara arg! men nu är jag glad. vet inte varför. men det är ju bra att jag är! glad, altså. jag tror att jag redan har skrivit om raseriutbrottet... men läs inte då!

                        XOXO//Hultan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela