J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

vrigstad 16.26 15/2

Publicerad 2009-02-15 16:39:18 i Allmänt

kom just hem från en härlig söndags promenx i det fina vinter vädret. jag är i Vrigstad...
hemma i Österåker ska det vara isbils folkrace idag. har inte hört någon tävlingsrapport än, men det har nog gått bra. synd att jag inte kunde vara med... jag kör inte, men det är himla kul att kolla på! jag var inte hemma när det var motordag i Vingåker häller i sommras... tråkigt!
vi har i sävsjö i går, hittade en jättefin skjorta på People. en blå, hängde på herravdelningen, den var lite tajt över rumpan. Fredde tyckte jag såg maskulin ut... har jag aldrig dött av förut.
idag var vi på hockey, min kusin arvid spelar, han är 9.. visst var dom duktigt... min andra kusin varmkt facinerad. han hängde på avbytar dörren och öppnade när det var byte, han är 4.
jag har fått ett halsband och ett armband av Hillan och morfar i julklapp. vi har inte hullit träffas fören nu. det är jättefint, passar mtk bra ihop med den nya skjortan. det är från pilgrim. guld med fin fina blommor. ( inte äkta guld)

inte så kul inlägg... men nu är det slut, TUT! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela