J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

vrigstad 10.09 16/2

Publicerad 2009-02-16 10:17:40 i Allmänt

det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning du hat ingen aning
det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning att jag tänker på dig precis just nu
otrolit bra låt det där...
igår satt vi hos Mona och kolla på fotboll och jag har kommit på en grej. fotbolls spelare tål ingenting! så fort dom nästan nuddar varanndra så lägger som sig ner. det är löjligt! det var inte mkt speltid i den matchen kan jag säja.

snart ska vi hämta Oskar och Tyra, kusiner. hm, undra vad vi ska hitta på? det är ju snö ute... ;) prata med min kära far igår, det blev inte så mkt till race, tyvärr. nästa helg kanske. då är jag hemma!! UR KUL!!

hej hopp nu ska jag göra någe annat! PÖSSAR//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela