J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu är jag här igen!

Publicerad 2009-02-01 16:47:30 i Allmänt

tjo!
igår kom vi hem från France. såv över i huvudstaden och kom hem till Österåker idag. vi har haft det jättebra! fint väder alla dagarn förutom en, på tisadg eftermiddag var det molningt så då såg man inte ett dugg, det är en uppleveles kan jag säja.. ;) orkar inte skriva så mkt, är trött och hungrig. när vi kom hem var jag så sugen på rökt kött, typ kassler eller skinka. ni fattar inte suget! som tur var fanns det i kylskåpet. nu vankas det mat och jag vill ha! maten i F. var god, speciellt pizzan, vi var i Italien en dag och där kan man snacka pizza asså, skit annars iaförsig. det var en jättesöt kille med. vi åker chater, då är det en grupp människor från både swe, norge och finland som åker tillsammans kan man säja. och den här killen, Martin var jättesöt! han hade lite lagom långt hår, lockigt, mörkt och när han hade keps så kom håret under kepskanten ut, (?) han var väldigt söt, det var poängen, kom från Avesta. nog om honom. skönt att vara hemma.. sova i min egen säng och bädda på mitt sätt. på hotellet stoppade dom in täcket in under madrassen typ, så man inte fick fram det. så låg man där, som i Arn på bröllopsnatten. det är två pigor som stoppar om dom med massor av filtar och täcken. så ligger man där och känner sig tillplattad. annars var hotellet bra, ingen hiss. det skulle dom behöva. när vi kom på lördags kvällen, trött som få, lätt huvudvärk och så skulle man gå upp med en väska på 20 kg, och det är klart att man ska bo högts opp, fjärde väningen. aldrig mer toppvåningen säjer jag bara! ;) nu ska jag göra någe annat. pussar och kramar! //H

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-02-01 17:15:53

Välkommen till " härliga" sverige ! X) det låter iaf att du har haft en bra resa i Frankrike ;)

Ooo, så skoj ? det kanske är någe att stasa på ? Du åkte inte in i han va ? :D ( som du gjorde med den andra söta killen XD) haha :D härligt att ha dig nära igen iaf :d <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela