J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ja, nu ni...

Publicerad 2009-02-23 18:01:24 i Allmänt

jag har varit sjuk, där av har det inte blivit något bloggande på ett tag... lika bra jag sätter igång!
det var isbils rally i söndags. kul ! jag var inte med, sjuk. pappa kom tvåa! JA, grattis (stolt)
han har kört sönder sin nya bil! katastrof!! han bangade sönder kylaren. han köpte den i onsdags, det är en audi, v8 typ 300 hp. I lördag var pappa, jag och en annan och hämta en volvo kaross, den såg la bra ut... lite rost, ena fram skärmen fanns inte annars så. nu ska vi bara bygga... (orka!) nån som vill hjälpa till? när vi kom hem så kände jag mig lite hängig så jag gick och la mig. sen mådde jag bara sämre och sämre. sen mådde jag inte alls bra... som tur är så var jag ganska pigg på söndan.
idag i skolan: allt var frid och fröjd, tills svenskan. jag har minipanik känsla i mig just nu. jag har inte tid med svenskan...

 nu ska jag hitta på någe annat! pussar//H
p.s. har jag nämmt att jag har ändrat ridtiden, 18.45 på tisdagar. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela