J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ibland gör man rätt, ibland fel

Publicerad 2009-02-27 18:22:28 i Allmänt

rubrik förklaring: Markus Krunegårds låt..
en annan bra låt är Where is the love med Black eyed peas. mkt bra mkt bra.

idag har jag varit hemma, studiedag. när jag var klar med skolan gjorde jag kaka. mamma har köpt en chokladbok. det stod att man skulle smälta smör, socker, choklad och sirap i en kastrull. rör till en slät smet, stod det. jag rörde och rörde, inte blev det en slät smet inte. det blev mer som fuktigt muscovadosocker. men den blev god ialf. sedan åt vi lunch, morot/purjo ugnspankaka. såg receptet i en tidning och tänkte att det måste ju smakas, det var gott. typ första gången jag har ätit ugnspankaka hemma.. var lite osäker på när den var klar. mamma frågade om den inte skulle stå inne lite längre, nja, den i skolan brukar vara så här, lite sladdrig, typ som gelé/ trolldeg.
sedan sprang jag en liten sväng i det fina vädret, det var dock inte så smart att springa på en grusväg,, det var lerigt.
efter det tog jag ett välgörande skummbad med hemmatrixad mask- filmjök. det är jättebra! man blir len och återfuktad, perfekt för vinter hyn.
nu skulle jag tro att Jossan och Amanda är på väg till örebro, Håkan konsert. hoppas ni får en fin kväll sötnosar! själv ska jag drägla framför tvn. så ska det låta, Brolle är med. Han är Snygg!! 18 april, då blir han inte av med mig längre, ha..

igår tränade jag, skönt. det var länge sedan jag såg alla. 

nu ska jag leka microorganism och nörda data. //H

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-02-28 14:47:14

haha, vi hade en jätte kul kväll:D pöss!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela