J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

herre jävlar...

Publicerad 2009-02-08 21:36:11 i Allmänt

om några timmar är den här helgen till enda. bra! I fredags stod jag i kiosken på cupen i lördags spelade jag cup och idag har jag varit på akuten hela dagen. det gick bra i fredags, inga större problem. i lördags gjorde jag världens bakåtkullerbytta och smällde skallen i golvet. vi spelade match, jag kom bakom en tjej och slängde fram benet och petade undan bollen, då ´´fällde´´ hon mig kan man säja, det var ju mitt fel men.. efter att ha rullat ett varv slog jag skallen i golvet, då gjorde det inte ont men efter ett tag... aj aj aj. i andra matchen fick jag ont i höger stor tå. det var inte så farligt då, men när jag vaknade i morse kunde jag knappt gå. det gjorde så djuriskt ont! när vi skulle käka frulle så var tårna alldeles blå/lila. mamma och jag åkte in till akuten, satt där i 3 timmar sen kom det en läkare och då konstaterade vi att det var en blödning i senan och svullet i och runt om leden. jag har fått en rejäl stukning och lite annat skit. det suger. ska man stuka något kan man vell få stuka någe stort, en arm, ett ben, nej då jag har stukat en tå! nu får jag inte belasta foten så mkt till smärtan har lagt sig, typ 10 dagar. det suger fett!!!
när vi kom hem tröst åt vi pizza och spelade spel. vi fick det av farmors fosterbarn. Lennart. han har varit här i heljen och han var jättetrevlig. vi åt inne hos farmor i lördags och då var kusinerna där och lennart och så vi. det var kul.. vi fick oxå någe te, rött. jag har inte smakat men det luktar GOTT!!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela