J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hallå världen!

Publicerad 2009-02-25 19:46:43 i Allmänt

igår på konfan smällde vi ihop tårta. vispgrädd, köpt chokladpudding, banan, inlagda mandariner och grön gelé. fatta ont i magen efter. speciellt om man smäller i sig den fort som f*n för att sedan ila iväg till hästen. - kom igen, tryck ut han, använd skänklarna! sa Marie och där satt jag och hade ont i magen.. sedan dess har jag haft ont i min lilla kula.. känns lite som kramp, tror jag har aldrig haft kramp, men kan tänka mig. nu är den full med gott bröd och lite fett.
idag kom en gubbe till skolan, han överlevde förintelsen. det var interessant, sorgligt, men sant. det skulle hålla på i två timmar. bra, tänkte jag då hinner jag iallafall gå på dansen efter lunch.. det höll på i en halvtimme mer... jag var på dansen i en halv timme eller så.. inte så mkt, men jag hann lära mig resten av so what dansen. det är grym!! vi ska filma den, wow is all I can say. kanske kommer upp på youtube, vem vet. 
snart ska jag gå och lägga mig, är i behov av sömn. 
pöss o gonatt!!/H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela