J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

You know I'm a little bit dangerous

Publicerad 2009-12-02 17:22:33 i Allmänt

Nu har jag pluggat en stund. Jag är inte klar och det slår mig att jag kommer sitta framför böckerna hela kvällen. Jag har svenska, Hk och NO kvar. HK måste bli klar idag, dom andra är ingen fara om jag skippar, men man kan ju kolla lite i boken iaf! ;)
Mitt tips till alla er som tycker det är svårt att plugga hemma: tugga på något. Kan va ett tuggummie, nötter, frukt, godis vad som funkar, bara man tuggar på något. Om tugget tar slut kan man ju alltid avbryta studerandet och baka något som man kan ha som tugg. Då skakar man myrorna ur benen och har man gjort ett bra jobb så kommer man ihåg vad man nyss lärt in, gör man inte det är det bara fylla på med kaka och köra igen! x)

Lyssnar just nu på Dead or Alive you spinn me right round. Den är bra, orginalet vill säga! Florida versionen suger!

Jag har som sagt inget kul att skriva om ikväll. Det kommer förmodligen bli ett inlägg till, istället för att baka bloggar jag! ;) Jag hade tankar på att ta en massa fina bilder, blommor med rimfrost är fint! men det blev inte så.
Hoppas ni oxå känner vilken passion jag har när jag skriver det här, det bara sprudlar ner i fingrarna och ner på tangentbordet! Ni skulle bara veta!´//H 
ps. det sista var ämnat som ironi ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela