J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

tomas dileva!

Publicerad 2009-12-28 22:10:43 i Allmänt

Tesäkt ikväll. Mkt kul, idag ingick det planerande, skratt, te-drickning och om man gör det med de man gillar så kan det ju inte bli annat än bra anser jag!

Annars idag: inte mkt. Har städat rummet, dammsugit vardagsrummet och köket. Sedan kom Amanda och vi kollade i kokböcker, spelade Wii och kom fran till att min ''wii-ålder'' är 63 år, Amandas är 47. Vad gjorde jag för fel? 
Imorrn ska vi rida. Först med Pau och sen på VRF ( Vingåkers Ryttar Förening ) Vi ska tolka hos Pau, tar med en pulka och sen får vi se vad som blir. Ska bli jättekul! =) Jag kan tänka mig en del skratt, kanske lite roliga bilder. Hoppas  det är bättre väder imorrn än vad det va idag. Idag blev jag riktigt besviken. Jag öppnade dörren till Benny, tyckte han kunde gå ut, blir så rastlös annars, när jag öpnnade dörren hörde jag att det regnade! Benny behövde inte gå ut. F*ck väder-Guden säger jag bara! Är det snö överallt och minus, då ska det vara det ända tills i vår. 

Jag har tänkt anordna en liten tillställning på Nyårsafton. Men andra ord, fest. Eftersom jag vet att inte hela Vingåker ( Sverige med för den delen.. ) läser min blogg, så kan jag skriva så här: Vill du komma? Hör av dig så kan vi diskutera saken... ;) 

Torssander och jag ska till Romme och åka skidor på onsdag och jag sover nog hos henne imorrn, så det blir nog lite dålig update, men ni kan ju passa på att läsa bloggarna jag länkar till! ( Tror dock inte HK:ns är så mkt att läsa just nu.. ) Jossan fick nya skidor i julklapp btw, så se upp i backen!!!!! Jag längtar efter första åket, hoppas skidorna går bra. Jag kanske kan få med Freddes kamera så kan ni få se sen. Orkar inte släpa runt på en stor systemkamera! Förra året i Vemdalen så tog vi med den några gånger, kameran till backen alltså, ryggsäck är nog den bästa typen av väska som finns! Allt blir ju lite omständigare, men vi planerade att åka till funparken så man slipper åka runt med den överallt. Kan bli lite jobbigt att åka runt med den i skogen och så, den är ju inte tung, men ramlar man så ramlar man. 
Hörs later! //H
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela