J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

satt inne idag, heeeeela dagen.

Publicerad 2009-12-25 20:16:06 i Allmänt

Nu kollar Fredde och jag på Flickan som lekte med elden, fick den igår. Den är bra, men trean är bättre. Bäst vore och se alla på samma gång, en enda lång film. Hon är fruktansvärt snygg, Lisbeth Salander. Antar att jag har skrivit det här, men överlev! Michael Nykvist ( jag veet att det inte stavs så, men håll till godo ;) i vilketfall, han är otroligt begåvad vad det gäller skådespeleri.

Jag har inte gjort ett jota den här dagen! Jag har kollat på tv, kollat på tv, jag har gjort några bra saker. Dammsugit salen och köket och så har jag gjort kola med chilisalt. Gott! Mm, nu skulle jag kunna springa hur långt som helst känns det som. Tror nog jag ska ta en joggingtur imorrnbitti. Skönt. En sak som inte är så skönt är den där motha fucking plusgraden som hänger i luften. Har det varit minus i en vecka finns det ingen som helst anledning att det ska slå om och bli plus! ingen anledning alls. Minus ska det va! Iaf. nu.

Hm, har jag något mer spännande att berätta? Vi ska nog rida med Pau på tisdag, innan ridningen på ridskolan. Ska bli kul, får vi se om Pinnen har damp då med. Jag fattar inte vad som är felet med honom. ( Det är en häst ) När han slängde av mig, kan jag förstå. Då skulle vi precis till att gallopera över ett gärde, man kan ju fatta att han ville ha av mig, kul att gallopera, men inte lika kul att jag sitter på och hindrar honom. Men jag fattar inte varför han bocka av Pau förra gången. Vi skrittade helt lugn och stilla, sen helt plötslig börjar han bocka! Han hade ingen som helst anledning att göra det, mkt underligt...

Nu ska jag kolla på filmen och äta kola! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela