J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

så vad det jul igen.

Publicerad 2009-12-24 23:15:11 i Allmänt

kl: 18.00
Jag improviserade som tomtemor, allt var frid och fröjd. Jag la till med alla världens dialekter och hej vad det delades ut klappar.

18.30
Alla klappar utdelade och öppnade. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusnyftsnyftbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. ( Jag fick inte en pryl jag önskade mig. ) ville aldrig fira den här idiotiska högtiden någonsin ever igen!

senare runt tv:n
Jag var inte glad. Ville strypa vissa personer ( ne, en person bara, 17 år, nu mer rödhårig page, 1.63 cm, går bild estet på Duve.. )

ännu senare
Jag var glad. Lite av julfriden hade lagt sig över mig med till slut. Vi tittade på School of Rock och hade det gött. Jag lyckades trycka bort tråkiga tankar om folk som inte hjälper till, inte-fådda julklappar och annat skit.

Nu
Har gästerna åkt hem. Göta kanal är slut och jag har hittat min jälva helvetes mobil.

//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-12-24 23:34:38

Nämen äru ur gängorna Hultgren? Hjälp, du som är min stabila trygghet i vardagen!! :O Feel free to call om något behöver samtalas igenom, pussar!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela