J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

så ska det inte va

Publicerad 2009-12-21 15:12:06 i Allmänt

Nu har jag lov. På lov ska man vila ut, göra vad man vill, träffa kompisar, ja helt enkelt bara chilla.
Än så länge har jag inte hunnit med någonting av de där sakerna. Nu ska jag slå in klappar ( som jag btw inte hittar ) göra 5min kola och i kväll kommer brudsen så lite fix till kvällen vore en bra idé. Jag har inte tid att blogga heller. Mamma och Fredde åkte till frissan nu och kommer inte hem förens ikväll ( som tur är ) skulle mamma va hemma skulle ni inte få se skymten av ett inlägg. Hon tycker vi ska hjälpa till lika mkt som hon, men städningen, baket, pyntet och allt annat som hör julen till. Jag håller med henne. Hon ska inte behöva göra allt själv, ska vi va med och fira jesus barnet så ska vi hjälpa till här hemma oxå, det tycker jag, absolut! Men jag orkar inte. Jag är trött, jag vill sova, gråta, tycka synd om mig själv, träffa mina underbara vänner, ha ett fordon så jag slipper be som skjuts hela tiden. Jag vill inte julstöka. Det mår jag inge vidare av. Och så kommer jag säkert inte få vad jag vill ha i julklapp. Ooo, det är synd om mig, men inte ska jag visa det inte. Nej, på med smilet, kavla upp ärmarna och knåda på. 
Det här ska mina barn slippa, det kan jag med säkerhet säga. 
Jag kommer nog inte hinna blogga så mkt på lovet, så ni kan ju återkomma efter nyår. 
ps. Jag var ute och sprang i morse. fick håll. 
Ps2. Jag ska följa med en rörmockare imorrn, funderar ju på energi programmet. 
//H 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-12-21 16:22:07

Älskar er! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela