J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

plugga igen, glada dagar jag har! *host*

Publicerad 2009-12-03 17:28:05 i Allmänt

Idag hade vi bild, vi ska tolka Mona Lisa, göra en egen version, ändra på något. Jag har en tanke, Therese är inte riktigt säker på att det kommer bli så bra. ( Therese är läraren ) Jag tror det kommer bli snyggt, är inte säker på om jag har någon motivering bara. Konst för mig ska ha ett syfte, det ska mena något. Jag har två olika tankar om min målning, den ena finns det en mening med, den andra är jag tveksam. Den med mening kan jag inte genomföra, det kommer iaf. inte bli någe vidare bra, den andra kan jag göra, men behöver komma på lite argument. Vi ska alltså måla, jag ska måla på duk och jag gillar inte att misslyckas så jag vill vara helt säker innan jag börjar. Just nu är jag inte helt säker. Therese sa att jag har chans på MVG så jag känner pressen kan man säga, lite jobbigt faktiskt.
Jag kan bil så trött på mig själv ibland, jag är lite rädd för att misslyckas och som jag skrev innan så ligger inte mina misslyckanden i gilla-högen.


visserligen så lyser skärpan med sin frånvaro, men jag vill åka skidor! Jag vill vill vill! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela