J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

pankakor med sylt

Publicerad 2009-12-12 23:01:50 i Allmänt

Jag sa till mamma att jag tror inte jag kommer fira jul när jag blir stor, vi kom överens om att hon skulle laga maten och komma med. Tycker det låter som en bra idé. Jag kommer nog fira jul, men jag kommer se till så min partner är lika delaktig i stökandet som jag.
Jag saknar insperation, jag har inget att skriva om. Man kanske kan ha ett tema för avrje dag, om jag skulle kolla på julkalendern skulle jag kunna skriva om den.. Nu varken kollar jag eller lyssnar på julkalendern, så det kan bli lite tjärft.. Jag kan hitta på min egna kalender! Det var en bra idé, kan jag göra till nästa år. Men det är ju ingen idé att jag lägger in det i datan, eftersom jag hoppas på att få en ny i jul! ( Observera att jag hoppas! ) Jag sa till mamma att jag önskar mig en laptop väska av Hillan, till en mini, och om jag får ett fodral, då borde jag ju få datan med, lite snålt annars kan jag tycka. ''Ne, du får ingen data, här, du får en väska till den ist. God jul! '' 

 
Hello hurray! We are the great, we are the soldiors of the human race. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela