J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

onsdag..

Publicerad 2009-12-16 09:18:44 i Allmänt

Jag har inget att göra just nu, sitter på lektion och det är meningan att vi ska välja själva vad vi håller på med, eftersom vi slutat imorrn och betygen redan är satta, så bloggar jag.

Erik sa att han skulle snöpula mig när vi ska hem. Jag önskade honom lycka till.

Snöbollskrig är fruktansvärt roligt! Har man väl fått första bollen i nacken, då är man ju redan blöt, spelar det då någon roll om man blir blötare? Jag är dock inte så bra på att kasta med bollar, jag kan ta emot saker och ting som kommer flygandes i luften, men kasta har jag aldrig varit så bra på. Det är lite konstigt för jag är ganska bra på att kasta ett sudd genom halva klassrummet och langa ett äpple till någon, men snöbollar, handbollar och kast med lite boll är inte en av mina specialliteér. Eller handboll är jag nog ganska bra på.. Aja, ni fattar. Jag är inte bra på att kasta snöbollar, villket är himmla synd eftersom det snöade hela dagen igår och hela landskapet är inlindat i ett vitt underbart täcke av snö. Jag gillar det en hel massa kan jag säga! =)

 
pistkarta över Obertauren ( stavning? ) dit vi ska v. 8


Mina. I lööv them!


Tro det eller ej, men Fredde och jag åkte spark ner till bussen. Det tog tid, medarna var alldeles rostiga. men kul hade vi! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela