J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu kom Fredde hem

Publicerad 2009-12-14 16:56:33 i Allmänt

Jag hade helt enkelt inte tid att blogga igår.
Vi bakade pepparkakor hela förmiddan ( bilder kommer sen ) var på Julshow på Vårnäs hela eftermiddan, blev lite längre än väntat, kom hem, städade lunchrummet, åt, efter duschen var klockan helt plötsligt 21 och eftersom vi hade NO prov idag ägnades resterande vakan timmar till plugg med mamma. Jag trodde jag skulle få ett svagt VG, men hör och häpna! Jag fick ett MVG!!!! *stolt* Jag är jätteglad, och jag vill inte på något sätt skryta, men man får vara glad för en sådan sak, utan att skryta. Så det så! :)

Det har varit en rolig dag idag. Den innehöll både slöjd, HK ( vi gjorde ASGOD kola med chili och flingslt + mindre lyckad glögg! ) en relativt skoj spanskalektion och så klart en hel del uppskattade skratt!

Tonight är det Amanda's place som gäller. För eftersom ni följer min blogg slaviskt så vet ni att måndagkväll= tekväll med de bästa! Vi ska va hos katterna så det kan nog bli en del gos med dom oxå! ;) Alla är bort tingade nu, efter nyår finns det inga kattungar mer på Eneroths. Inte i deras hus iaf. ( Vill inte skriva hela adressen.. ) Jag länkar förresten till Amanda, kattägarinnan, läsvärt som tusan!

Jag lånar min fars data och det enda han har i bildarkivet är..

och andra bil-bilder som jag tycker han ska ha. ;) 

tjing tjing!!//H
ps. imorrn ska jag till Sthl, så jag bloggar sent på kvällen. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela