J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

klart som tusan

Publicerad 2009-12-04 23:30:12 i Allmänt

Jossan och jag bestämde oss för att kolla på Sherdil, vi var inne på någon sida och kollade, men vi hittade den inte. Youtube fick det bli, funkade jättebra ända tills jossan åkte hem, nu tar det aslång tid. Kom hit igen Torssander!
Jossan var som sagt här, vi har övat våran sång, slingat hennes hår och druckit mirakelkur. Den består av varmt vatten, honung, citronsaft och pressad vitlök. Om man tar bort löken så är det faktiskt inte så tokigt! ;) Vi vill ju vara friska tills på fredag! ( lucia.. )

imorrn händer det massa trevliga saker, eller iaf. två. Jag ska in till k-holm och köpa persent till kusinerna och så tänkte jag att vi kanske skulle kunna lämna in min mobil. På kvällen är det stalljour, efter det åker jag till Johanna. Vi ska fira henne för hon fyller år idag! Grattis bruden! :D

Nu ska jag ge Sherdil ett nytt försök. tjing tjing! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela