J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jag undrar om jag varit med om kallare

Publicerad 2009-12-30 22:08:03 i Allmänt

När vi klev ur bilen i Romme var det -26c. Det är kallt. Vi hade kul ändå! 
Det var ju plusgrader häromdagen, då passade pappa på att tvätta bilen, tro det eller ej, men han torkade inte av den. ( vet inte varför. ) Imorse när vi skulle ha den gick det inte att öppna dörrarna. Efter mkt om och men gick bakdörrarna upp. Vi kom fram till att vi var ensamma om att ha en två dörrars x5. Så ni kan ju tänka er hur det såg ut när pappa skulle komma fram till förarsätet, hehe. xD ( För er som inte vet så är min kära far 196 cm lång ) 

Skidorna skulle kunna ha lite mer glid, annars var dom super! :) Susanne sa att det kan ju bero på att snön var så kall idag, att dom inte gled så bra. Kan ju va så, tror jag ska ta med valla till Österike. Jag vill inte åka till bästa skidbergen och behöva staka genom pisterna, inte kul. Det skadar ju inte att ha med. 

Jag har haft en superdag! Tack Jossan! puss på dig sötan! =)

Vi stannade och handlade lite tills imorrn, pappa och jag köpte rostbiff och potatissallad till kvällsmat. Det var inte gott! Fy, det var en minst goda pot.sallad jag ätit! Jag gillar inte kapris efter det den där, jag tycker det ska va äpple i. Det blir mkt fräschare, syrligare, godare helt enkelt! =)


//H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela