J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jag läser..

Publicerad 2009-12-10 18:01:11 i Allmänt

... snabba cash och den är jättebra! även om jag bara är på sidan 56 så känner jag att det här är en sån bok som inte vill ska ta slut. Jag älskar såna böcker! Det finns nog bara en nackdel, istället för att sova på nätterna så läser jag, det är ju inte allt för bra, men annars så älskar jag såna böcker! Har även tänk se filmen, den kommer ut i mitten på Januari.

Ikväll sover jag hos Amanda, så det finns risk för dålig update inom de närmsta dygnet. Men håll till godo!

Nu ska jag ta bort nagellack ( kan ju inte Lussa med rosa naglar ) och packa lite grann.
Eller först ska jag läsa bloggar! ;) tjintjing!!//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela