J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jag gillar inte den här mackapären

Publicerad 2009-12-30 22:23:33 i Allmänt

Igår kväll hade jag just gjort ett jättebra inlägg på mobilen, skulle bara lägga till en bild och sen jag var klar. Jättebra. Jag klickade på bildknappen och då försvann alltihop! Jag hade nästan inget batteri kvar och så orkade jag inte göra om.. Men det handlade om att jag red en häst som heter Musse. Han var jättekul att rida! Han är just en sådan häst jag skulle ha om jag hade häst, hög ca 1,65, fullblod och trevig. Det var jättekul att rida, verkligen. Spec. när vi skrittade fram, han hade jättestor/snabb skritt. Kunde inte hålla mig för skratt! XD
Det gick väl inte så där perfekt bra, men det var kul och desto mer jag red, ju bättre blev det. ( låter som en självklarhet va? Inte så lätt alla gånger ska jag säga! ) Det handlar ju om ett samspel, man ska jobba tsm. Allt för ofta känns det som man krigar mot varanndra ist. Sen rätt som det regnar så går det och då är man i sjunde himlen kan jag säga! Lööv it, det är ju för dom stunderna man håller på.

Ledsen för att det inte kommer så många bilder, men internetet är lite cp så det tar otroligt lång tid. Vet inte vad som är fel.
Jag ska inte köpa ny data har jag kommit på. Om jag gör det och sedan börjar på Linden ( gymnasieskola ) då komme jag ju bara använda den i ett drygt halvår. Man får nämligen en Mac Pro där, med trådlöst internet. Så det känns lite onödigt att köpa en ny och sen inte använda den. Så jag köper ingen, därimot måste vi skaffa en extern hårddisk till denna, känns som den skulle kunna krascha när som. Ibland går det jättesnabbt och ibland känns det som sniglarna spurtar förbi.  Tjing tjing!//H

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2009-12-31 11:50:54

Vad härligt att det gick bra med honom du som var så taggad! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela