J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hos hellströms

Publicerad 2009-12-29 18:00:46 i Allmänt

Nu har vi tolkat, det var askul! Vi åkte mest skidor, så nu är jag redo för morgondagen! ;-) Ska snart till ridskolan, har just bestämt kläder att rida i. Det är faktiskt ett litet problem, att veta vad man ska ha på sig när det är 14 minus. Idag har jag fodrade ridbyxor och tröjor upp över öronen! Så det finns risk för att jag ser tjock ut, men va fasen! Man lever bara en gång och tycker någon jag är tjock och dissar mig för det, då är de inte värda min omtanke anser jag. Hörs nog ikväll, jag sover hemma i natt. Nu fryser mina fingrar så tjing tjing/ / h ps. Tack för lånet av mobil pau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela