J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hatar dagar som inte innehåller bloggar

Publicerad 2009-12-08 21:36:38 i Allmänt

Jag somnade på bussen idag på vägen hem, detta reaulterade i att jag fick gå två km extra. två km är inte så långt, men det tar tid! 20 minuter, på 20 min hinner man gott och väl skriva en rad eller två.
imorrn är det lucia övning hela dagen, från 8 till 13. önska min röst lycka till! Jag åt en msk honung förut, och så käkar jag bafucin. vore ju skit om jag inte var kry på fredag, oo vad pinsamt att sjunga och det bara låter för jälvigt. Det vill jag inte vara med om, inte alls!

Jag har kommit på att jag önskar mig en mini laptop i jul. Ni har säkert sett den, från HP, finns i olika färger. Det vore ju toppen, man kan ta med den överallt! Har man bara en lite större handväska, och den är inte så tung heller. Den enda nackdelen jag kan se är att skärmen är så liten, inte så kul om man ska kolla på filmer och så. Fast om det bara är där en stor och en mini skiljer sig, då tar jag helst minin. Har ni några tips eller tankar?
Jag tror inte jag kommer få en ny data, men kanske lite pengar till en, det vore ju oxå bra. Nu kom jag och tänka på världens bästa present till mig från pappa, en epa! Tänk, brum brum varsågod! ååh, då skulle jag bli glad, det kan jag lova. Jag har en hel del jag vill skriva, men fredde vill ha datan. ( ännu ett argument, Fredde och jag delar, inte kul. Nu kan ju inte båda använda datan till läxor och sånt samtidigt. Med en egen kanske mina betyg skulle skjuta i höjden! haha, man vet inte förens man provat ju! ;)

Nu ska Fredde ha datan som sagt, hej då! hört imorrn, då har jag heeela långa eftermiddan på mig. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela