J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ganska jobbigt just nu i skolan

Publicerad 2009-12-03 17:51:42 i Allmänt

Alla lärare ska ha in grejer i slutet av terminen, det kan man ju fatta. Dom måste ju ha något att sätta betyg på.
I morrn har vi so prov. Jag ska skriva hk inlämningar, svenska bok och no prov nästa fredag. För vissa där ute kanske det här låter som en liten grej, inget märkvärdigt alls, men för mig är det för mkt. När jag gör något vill jag att det ska bli perfekt, har jag en timme på mig blir inte allt jag gör perfekt och då tycker jag att jag har misslyckats. Om jag inte har visat vad jag kan så har jag ju det.

Min svenska bok kommer bli krånglig för den som läser. Jag skriver nog lite osammanhängande. Och så är det många av mina tankar som jag entligen inte vill skriva, som jag skriver för att om jag inte gör det så kommer läsaren inte förstå ett jota av vad som står. Och så känns det som jag skriver på bloggen, använder en del förkortningar, tal-språk ist. för skrift-språk osv. Den kommer nog bli ganska bra boken, men lång. I sjuan skulle vi skriva en berättelse, min blev lång, för lång. Jag har alltid haft en förmåga att inte riktigt hålla mig till ämnet. Om jag ligger och tänker på något så vandrar tankarna och helt plötsligt är jag inne på hur man skulle kunna piffa till hårsnoddarna ist. för att klura ut ett mattetal i matteboken. Jag ska skriva om allt, mer eller mindre, oftast mer. Jag är kanske inte så effektiv. Men en sak jag är är glad i musik! I love it! Just nu lyssnar jag på Shoreline med anna Ternheim. har lyssnat på den i några dagar nu och den blir inte tråkig, så ska ett riktigt bra stycke musik va! hej då! //H

snart är det tajm för denna skönhet att visa sig på sjön igen! ( kanske skulle tagit kort under huven ist. där gömmer det sig nämligen en V8 som inte är att leka med. ;) eeh, det är ju det vi gör med den visserligen.. leker alltså.  x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela