J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

galen på datorer! FUNKA! ! !

Publicerad 2009-12-02 20:31:59 i Allmänt

Om jag fortsätter att sitta så här som jag gör kommer jag få förslitningsskador i axlarna. Jag lovar. Datan är för högt upp jag är för långt ner. Så kan det va.

Jag skrev ett rätt så hufsat inlägg nyss, när jag klickade på bild-knappen, då låste sig hela skiten. Nu ska jag inte klicka på bild-knappen, det betyder att ni inte får se någon konstig bild, men ni får en realtivt glad Josefine. Det är ju alltid bra! :)

Johanna har gått och skaffat sig blogg. johannahjartberg.blogg.se. kolla in den!
 Nu ska jag tvätta av lagret av spackel och sen ska jag kolla på Greys Anatomi, sen är det raka vägen i säng som gäller. 8 timmars sömn ska det va! ( har jag tur så får jag 6.. )

Har inte pluggat mer, har kollat på Torkel i Knipa istället. Mycker bättre! x) Hela filmen finns på youtube, uppdelad visserligen, men den som väntar på något gott. ;) Sjukt kul film är den endå komment jag har. 
    Hörs imorrn!//H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-12-02 22:56:06

tackar för länkningen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela