J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ett till! hör och häpna

Publicerad 2009-12-23 10:06:10 i Allmänt

det var rätt kul igår. Jag var i ett 220kvm ( enplan! ) stort hus och kopplade i en bärgvärmepump. Eller jag drog några rör, mätte en massa, tryckte ihop rör, när jag kom till Pau sa hon att jag luktade rör. hm.. undra varför. ;)

jag känner mig way to stressed för att blogga, jag har inte tid, det är j ändå dan före doparedan. Är det då man ska va harmonisk och känna julens närvaro? Jag är inte harmonisk och det enda jag känner är mitt huvud ( ont ) stress, oroad över att vi inte har någon god frulle hemma och någon julfeeling har jag inte sett skymten av på år och dar känns det som. Men för all del, ha en GOD JUL! :)

som sagt, jag känner inte för att blogga, tyvärr! hej då! //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-12-23 19:37:41

GOD JUL! :D

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2009-12-24 02:28:38

God jul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela