J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''en hora är alltid en hora.''

Publicerad 2009-12-25 21:23:50 i Allmänt

''Jag har aldrig glömt vem jag var''- jag ger bara fan i att bry mig.
''Look I'm as hight as the sun''- ja, det stämmer bra. Jag har ju trots allt hela världen till mitt förfogande.
''Allting som jag vill kan jag göra''- stämmer det med.
'' we are caught in a trap'' jo, då.
'' We can't walk out''- Klart vi kan! Jag är ju både hög som solen och så kan jag göra vad jag vill.
'' När vodkan gjort oss vackra''- Sup mig snygg, eller vad brukar det stå på tröjorna?
'' love is blind, but I like to see''- ja, eftersom jag inte har hittat någon att älska för resten av livet så kan jag varken säga ja eller nej på den.
'' Vi har bara varanndra''- Vi har ju faktiskt bara varanndra.
'' varje gång jag ser dig är det som allting stannar till''- nej, inte än. Dig, måste visa sig först.
''What a wonderful world''- nja, inte precis.
       //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-12-25 23:04:26

Fint. Tankeställande. Jag tyckte om det här inlägget.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela