J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

alla vill till himmelen och åka limmousin

Publicerad 2009-12-06 23:08:22 i Allmänt

Jag vill skriva massa på min blogg, men om jag gör det så kommer ingen orka läsa och då tappar ju bloggidén hela alltihopa. Har man en blogg vill man ju ha läsare. Jag persoligen tycker det är roligare med en blogg som har blider och korta små meddelanden. Det går inte riktigt ihop sig med hur jag skulle vilja att min blogg såg ut. Eller jag vill ha bilder med oxå, men texterna är ändå de viktigaste i min blogg. jag skulle kunna skriva sida och sida ner, men det skulle folk inte orka läsa och jag förstår det. Det skulle inte jag heller orka göra.
Var vara det jag ville framföra. //H
ps. jag har blivit mkt bättre på att skriva på datan sedan jag startade bloggen. Nu behöver jag knappt alls kolla på tangenterna, förutom långa ord, som tex. tangenterna. haha, inte så ofta man skriver det. ds.

titta vad jag hittade! från 6:an klassresa på gotland

här står hela truppen redo att möta gotland med ett leénde på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela