J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

träna träna träna..

Publicerad 2009-08-26 17:17:30 i Allmänt

.. känner jag för nu. fast för och träna behöver man tid, idag ska jag städa rummet, göra spanska läxa ( klar ) idrotts läsa, gärna hinna testlaga mina recept till hk:n och gå och lägga mig tidigt! så vi får se om det blir nån löpning eller inte, isåfall blir det nog 4-5 km. om knäna håller vill säga.. men kan ni tänka er, jag är sugen på att springa! det händer inte så ofta,    ( jag tvingar ut mig bara för att ) fast när man väk är  ute så kan man ju lika gärna sprinta på! jaja, ni kan aldrig gissa vem jag snacka med på bussen! ! Rasse! lilla rasmus från österåker. han gick på vid stationen och satte sig brevid erik och han var ju störtskön! han snacka som bara den, det första han frågade var om vi hade två corvetter. haha, gissa vad vi prata om efter det. ( blev faktiskt himla impad, den lille ungen visste både det ena och det andra. ) nu ska jag fortsätta klä av en gummisnodd, inuti finns det små gummietrådar som jag vill ha, för jag ska pärla armband. jo då! 

nu ska jag fortsätta lyssna på miss li och pyssla! tjing tjing//H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela