J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

svininfluensan!?

Publicerad 2009-08-24 20:16:51 i Allmänt

fredde är sjuk, hon har ont i skallen, mår illa mm, har hon svininfulensan? isånna fall emigrerar jag till någon annanstans. jag tänker inte låta mig dras ner i sjukklaveret. åh, nej skulle inte tro det! hon sa det nyss, vid maten. ´´ ja, jag kanske har svininfulsan.´´ jag lånar inte så mkt som en millimeter av henne tills hon är frisk! jag har inte brytt mig så mkt om den förrut, men nu slog det mig att man faktiskt kan dö, asså verkligen, jag insåg att jag kanske inte har så lång tid kvar här om jag insjuknar. jag veeet, jag överdriver, fast om det finns en extra plast hos martina i morgonpassets släkings stuga, då har jag första tjing! ( hon sa att om dt var någon i stockholm som blev sjuk, då skulle hon och hennes sambo fylla hela stugan med konserver och sedan skulle dom bo där tills allt var frid och fröjd igen. så det är klart man hakar! ) kom igen, man måste ju få va lite realist!

jag har två mål med denna kvällen, ett, uppdatera min mobil på kontakter, två, börja spåna lite på min meny till skolan. ( 3-rätters :)) kommer säkert berätta för er vad det är för smaskigt jag tänker joxa ihop. så don´t worry!

idag har det varit en helt vanlig dag på vidåker, förutom det slöa tempot och alla stressade lärare. eller helt ondinary har den inte varit, vi har tagit skolfoto och så har vi fått en ny spanska lärare. och den här ( Anders 26 ) känns det faktiskt som man kan lära sig nåt av. det är ju alltid en bra början! korten tror jag nog blir bra, jodå! det känndes så, fast när vi allihopa satt där  och smilade in i kameran så ville jag bara göra något, asså, någon kul! ville inte bara sitta där och le, jag menar, vill du bli ihågkommen som någon som log? erkänn, du vill bli ihågkommen som en som gör lite vad som faller in, någon som vågar! erkänn!! så känner jag iallafall. och visst kollade jag lite upp i taket och inte bara log in i kameran, visst gjorde jag det? eller? jaja, jag är lite av en fegis, det stämmer, men jag har stake nog att säga det! så det så!
 vi var mitt inne i en lektion idag när dörren öppnas och 9F ( hahaha äntligen 9 xD) stormar in, eller danne ialf. då säger ing-marie ( lärare ) nu blir det som ett sånt där hjrthägn. danne kommer in och spelar allan och drar med alla er. jag fattade det som att hon menade själva parningen, honorna blir värsta till sig är hon ser en hane. ( visst är det så ?) då sa jag  lite lagom tyst ´´ jaha, så jag set ut som en kåt hjort?´´ och är det något jag inte är så är det! ville bara säga att det är inte så som ing-marie sa. jag tycker inte det är särskillt speciellt ballt att han kommer in och förstör och ger en tinitus. det är inte riktigt min typ av idealkille. oj, låter jag tråkig nu? ja, förmodligen.. ( fast det är jag väl inte, tråkig asså?!  Panik i såfall)
nu ska jag läsa bloggar och leta recept. hej då//H

Kommentarer

Postat av: annie

Publicerad 2009-08-24 21:25:23

sv: hihi härligt :D och jag ska läsa din så ofta jag kan och se va du gör där borta! :p ja det tycker jag du ska, bestämt va du ska välja än? :)

puss!

Postat av: Ellen

Publicerad 2009-08-24 21:41:03

Sv: Mja, det är lite svårt val om jag ska klippa av håret igen.. Men visst hade jag väldigt kort när jag jobbade på Vidåker? Har för mig det.. :P Vad kul att du gillar min blogg, ska läsa din lite också. Men lite dåligt med bilder..? ;) :P

Postat av: SK

Publicerad 2009-09-01 17:01:53

Daniel, ge dig tinitus?

haha kul skämt, verkligen.

du har ingen humor, mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela