J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

städat och klart! ska bara duscha innan jag visar mig för världen.

Publicerad 2009-08-18 11:26:18 i Allmänt

idag ska jag till sjukgymnasten. jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas på, men it better be good. jag kan inte ens springa 50 meter utan att det gör ont, så nu har jag sagt upp mig från fotbollen oxå, så länge iallfall.
och ikväll ska jag rida! KUL! det känns som det var jättelängesen jag var där, det är ju iaförsig en hel sommar, men saken är att det kommer bil toppen!

tänkte berätta lite om gårdagen oxå.. :
vi hann inte redigt med innan anton kom men han fick hjälpa till att kutta annans. vi lekte, hade picknick i matsalen på golvet på filtar med kuddar, badade i poolen och i +size badkaret. hahaha det vr kul! det var ganska kallt i poolen och när vi kom in så upptäckte dom att man kan ju värma sig i badkaret. vi var fem pers i första gången= trångt. erik och dennis kom lite senare, då badade vi igen. det var jätteskönt! ( i badkaret asså. ) 
nu ska jag som sagt pallra mig iväg till duschen, om jag orkar. 
tjing tjinh//H  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela