J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu tar vi nya friska tag och möter dagen med ett leende!

Publicerad 2009-08-14 08:33:45 i Allmänt

jag låg och halvslummrade, ni vet, omsom störde mig på solen som sken in, omsom gladde mig av att solen tänkte visa sig idag, när jag fick sms. man kan inte låta bli att höra min mobil. två höga och gälla pip + två vibbar. aja, får väl ta och titta vem det är ifrån iallafall, tänkte jag, kände inte igen nummret, men svarade ändå. 
efter en stund skrev hon något om en läxa, som hon inte hade pluggat på. jag undra vad det var och sen visade det sig att det var Alex från stora sundby. vi har varit på ridläger sammtidigt och dom var faktiskt här en gång oxå! KUL!! 
( haha, tur att jag har fria sms! :)) 

nu ska jag nog ta en macka och lägga mig vid tvn. jag menar, kom igen! det är inte var sommarlovsmorgon man vaknar kl8! 

hej då!!//H  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela