J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

bara ett snabbt

Publicerad 2009-08-25 06:52:59 i Allmänt

idag åker mina mostrar och halva vrigstad till mallis och jag är faktiskt helt ok med det. inte ett dgg avvis, seriöst. det låter som ajg tycker dom har kommer få det tråkigt, men det vet jag att är det nånting dom inte får så är det tråkigt! man skulle kunna sätta det sällsakapet på en öde ö, med sjörövare och pirater, dom skulle bli vän med banditerna, bjuda över dom på lite käk och ett glas rött, sen skulle dom leva lyckliga i alla sina dagar! ( skämt åsido, men ni fattar vinkel, underbara människor! )
själv ska jag ta mig i nackskinnet och gå upp och göra mig i ordning till skolan, idag blir det moppe! börjar inte förens kvart över och jag vill inte sitta och go i en halvtimme. ser ut att bli fint idag, ikväll ska vi rida! KUL! jag har som sagt bubblan, men nu vet jag vad jag ska vänta mig, så jag för hoppningsvis inte blir så besviken.
måste kila! tjing!! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela