J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

sett ifrån vart?

Publicerad 2008-12-23 22:34:32 i Allmänt

Vackert, glädjande, kul och mysigt. Det är julen i ett nötskal för vissa.
Jobbigt, svårt, tufft och hemskt. Det är julen för dom man lätt kan missa. 

                //Hultan- japp, det är bevisat, livet en dans på rosor kan bli, glöm ej att törnen kan gömmas där i.


            Gissa låten

Du och jag, vi ville dela livet. Fanns ingen oro eller tvekan. Vad kunnde gå snett?

Men i dag tar vi varann för givet. Och har förlorat allt det där som var så rätt.
 
Men vad är det då som gör att jag är kvar, fast jag har sagt ´´Jag ska gå?´´

Kan det va kärlek, åh. Kan det va så att jag nog älskar dig ändå?

Kan det va kärlek, åh. Kan det va så att jag nog älskar dig åndå?



Jag vill önska er alla där ute en härligt avslappnad jul med vänner och bekanta. Var glad! Ta dagen som den kommer. Det ordnar sig.. GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela